Unitat Pastoral de la Parròquia de Sant Jaume, d'Alcúdia, i de la Parròquia de la Mare de Déu del Carme i Sant Pere Apòstol, del Port d'Alcúdia. Arxiprestat del Nord, Mallorca.

MUSEU PARROQUIAL

VISITES

Mesos maig-octubre

De dilluns a dissabte, de 10 h. a 13 h.

retPerep Retaule de Sant Pere, inicis s. XVI
 dormici de la m.d.assumpta de miquel dalcanys La dormició de la Mare de Déu, s. XV

La vida religiosa ha estat, al llargs dels segles, un dels motors de l’art. La producció artística resultant reflecteix la història de les comunitats en els seus canvis. Canvis que provocaren la substitució i, molt sovint, la desaparició de moltes peces. El Museu fou format per tal de rescatar i conservar aquelles mostres de l’art religiós que integren el patrimoni de la Parròquia d’Alcúdia. A més de l’església parroquial, el fons del museu compta amb obres provinents de l’església de Santa Anna, de l’ermita de la Victòria, de la desapareguda església conventual de Sant Francesc i altres de particulars.

Les visites són ateses per un nombrós grup de voluntaris.

Vegeu la Galeria d'imatges
WIll Hill BookiesW.BetRoll here...
Online bookmaker the UK http://whbonus.webs.com/ William Hill