Unitat Pastoral de la Parròquia de Sant Jaume, d'Alcúdia, i de la Parròquia de la Mare de Déu del Carme i Sant Pere Apòstol, del Port d'Alcúdia. Arxiprestat del Nord, Mallorca.

CONFRARIES

En les processons de Setmana Santa de la nostra Parròquia, a mes a mes dels feligresos, hi participen quatre confraries

Estendard-Parrquia St.Crist parroquial

Imatge parroquial del St. Crist acompanyada pels feligresos

St.Crist Pas St. Crist
 Confraria del St. Crist

La Confraria del Sant Crist, és la més antiga d'Alcúdia. Va ser fundada l' any 1582 i sortir com a confraria l'any    1952. Actualment la formen uns 170 confrares i 26 portadors. Sa  junta directiva està formada por 15 membres, dels quals el president és Pep Cladera Ferrer, el vice-president Miquel Martorell Ferrer i el secretari Antoni Mayol. La confraria té el local social, a la cantonada del carrer Major-Camí de Ronda davant la porta de Sant Sebastià. Les dues imatges que surten a les processons de dijous i divendres Sant, són obra de l'artista Miguel Bejarano de Sevilla.

Sa túnica és de color verda ,acompanyada de capa blanca. Du brodat l'escut de Sant Jaume (patró de la parròquia d'Alcúdia) en color vermell, la faixa de color blanc porta l'escut d'Alcúdia, la caperutxa és verda amb l'escut de la confraria.

Ntra.Sra.de la Llum N.Sra de la Llum
 Confraria de N.Sra. de la Llum
M.D.La Victria M.D.la Victria

Confraria de la M. de Déu de la Victòria